About Me

My photo
I was born to crap something here, I just wanna write, describe, & publish on what I feel, conclude & believe. I have too much stories to tell about me, people around. I live as a normal person like others. This site is my opinions, my right. Sorry if there's contented hurtful msg

Sentimental Value

Oke, kali nie memang betul-betul sedih sebab dah nak berpisah dengan semua kawan-kawan yang dah 3 tahun hidup bersama susah dan senang. It's unexpected, aku sendiri pun boleh mengalirkan air mata bertapa sebaknya perasaan ini, Ya Allah, 3 tahun bukan sekejap tau, semua bende lalui sesama, semua bende buat sama-sama in fact sampai keluar makan pun masih lagi sama-sama. This is an Architecture. Kami dah macam satu family. Memang susah nak renggang. Even dengan project pun kami banyak grouping. So memang 24/7 kami bersama.

Sebelum tinggalkan Melaka 2 hari lepas. I got this from them. Sentimental Value. I really appreciate it guys. Memang tak sangka, Aku memang dah spare dah barang-barang yang aku taknak bawak balik JB sebab aku memang nak bagi gift nie dekat diaorang. Even tak semua yang dapat. Tapi aku cuma bagi dekat someone yang really mean dalam hidup aku je. Yang banyak bagi aku semangat kalau aku down, dapat bagi aku kekuatan & nasihat selama study Architecture nie, Aku memang appreciate sangat. Kalau ada yang terbaca post aku ini, korang yang tak dapat gift daripada aku tuh tak bermakna korang tak bermakna dalam hidup aku. Apa yang aku cakap kan nie. HAHA. Kita dah macam satu family kan.Jangan pernah lupa kenangan kita bersama selama 3 tahun nie tau. Gua sayang semua. Cehhh! Nanti reunion kan ade. Tapi reunion nanti aku malas laa nak handle. Korang pulak yang arrange kan. Nanti aku datang dengan future wife aku jee. wkwkwkww.

Tapi memang susah nak handle korang semua, dengan macam-macam perangai sampai satu tahap tuh aku dah give up dah dengan semua orang. Tapi ade kawan-kawan yang bagi semangat sampai hari ini. At last kita semua macam satu family kan? Good luck and all the best untuk semua dekat luar sane. Aku doakan semua berjaya dunia akhirat.

Best Regard : Hazli Hamdan.