About Me

My photo
I was born to crap something here, I just wanna write, describe, & publish on what I feel, conclude & believe. I have too much stories to tell about me, people around. I live as a normal person like others. This site is my opinions, my right. Sorry if there's contented hurtful msg

SELAMAT TAHUN BARU 2013

Hai & Assalamualaikum semua. Its not too late for me to wishing you a Happy New Year. Selamat Tahun Baru 2013 kepada semua yang mengenali saya. Semoga tahun ini lebih bermakna buat korang semua.

Basically, kalau masuk tahun baru, mesti semua orang sebok dengan azam baru kan, hopefelly azam tuh akan terus terpahat sampai akhir tahun laa, jangan dah masuk bulan 2 jee terus hilang semua azam. For me, tahun nie semoga saya bertemu jodoh. Ehh! Gatal nak Arwah gua nie. Hehe. Oke serious! Semoga dipermudahkan segala urusan sepanjang tahun ini, semoga semuanya berjalan dengan lancar, semoga dapat laksanakan segala komitmen dengan jayanya. Last but not list, doakan saya supaya jumpa Hawa saya yang sebenar. Saya dah bosan dah hidup bujang nie. Hehe. Good luck and All the Best for 2013. I'm praying for your success.

Much Love : Double H.