About Me

My photo
I was born to crap something here, I just wanna write, describe, & publish on what I feel, conclude & believe. I have too much stories to tell about me, people around. I live as a normal person like others. This site is my opinions, my right. Sorry if there's contented hurtful msg

Nippon Paint Young Designer Award 2012

                                                                                                                                                              Alhamdulillah, finally, Its a wrap, hampir seminggu jugak aku settle down untuk competetion nie. Event Submission dateline dia dah bagi dekat 2 bulan, tapi aku nie mana laa nak amek port sangat nak buat awal-awal. still nak buat last minute jugak. At last aku yang serabut plus huru-hara macam orang gila. HAHA.

Hari ini dah submit semua, siap burn dalam cd untuk soft copy, semoga semuanya selamat sampai dekat pihak Nippon nanti. Aku pun tak jangka jugak boleh settle down kerja-kerja last minute nie dalam beberapa hari je, tapi mungkin memang dah terbiasa / kebiasaan kan, tuh yang susah tuh, bila dah sampai due date baru nak gelabah macam apa, Lepas nie tak buat lagi (cakap je, padahal buat jugak) HAHA. 


Dah memang aku macam nie, nak buat acam mane, aku akan buat kerja tuh bila ade mood nak buat atau ade feel tetiba datang nak buat, baru aku buat. Kalau macam tuh memang susah laa kan? Hmm. 





Oke. Lepas submit nie dah mula busy untuk Measured Drawing, Master Plan macam-macam lagi laa. Sampai gua nak bertwitter pun dah takde masa dah lepas nie. HUHU. Hopefully everything run smoothly. Ameen

Segan gua anak masukkan board, huhu. oke. mata dah berpinar nie tidur 3 jam je semalam. Goodnight semua.