About Me

My photo
I was born to crap something here, I just wanna write, describe, & publish on what I feel, conclude & believe. I have too much stories to tell about me, people around. I live as a normal person like others. This site is my opinions, my right. Sorry if there's contented hurtful msg

Permata Yang Hilang

Hari ini aku rasa down gila dengan diri aku, aku rasa aku hilang keyakinan diri dalam hidup aku ini. Semuanya aku tak expect pun jadi macam nie, at last aku yang kene menanggung semua ini. Aku tak tahu nak cakap macam mane lagi, sedangkan aku dah cuba untuk mencari diri aku yang hilang. Ya Allah memang malu hendak berhadapan dengan semua orang dalam keadaan aku macam ini. Ya Allah permudahkanlah segala nya dan berikan aku kekuatan agar aku dapat menempuh hari-2 yang mendatang. Ameen