About Me

My photo
I was born to crap something here, I just wanna write, describe, & publish on what I feel, conclude & believe. I have too much stories to tell about me, people around. I live as a normal person like others. This site is my opinions, my right. Sorry if there's contented hurtful msg

mungkin dah sampi masanya

aku punye entry mungkin tak boleh blaa. tapi aku rase dah sampai masanya untuk aku close account FACEBOOK . Since 2008 aku dah sign up facenbok . banyak jugak kelebihan dan kekurangan yang ade  disitu . Aku taw memang banyak keburukan sebenarnya , tapi nak buat macam mane kan , Dunia semakin maju, macam-macam laman sosial yang ade sekarang nie . Now, biarlah aku hidup dengan tweet hearts aku jaa (twitter) . Aku boleh tweet apa ja yang aku suke . sebab aku punye twitter . HAHA .


Mula-mula tuh rase mcm susah jugak nak tinggalkan facebook nie . yelaa, membe-member sume dekat situ kan, papehal contact dekat fb jee . Aku bukan lah nak bawa diri , mungkin aku dah terlalu bosan sgt dengan fb sekarang nie. biarlah aku close account kejap. takde laa orang sakit hati baca post-post aku dekat news feed tuh . dah sampai masa nanti , aku active kan balik laa account tu , tu pown kalaw aku panjang umur laa. HEHE

p/s : gambar ni aku recycle balik dari gambar sebelum ni .

#sebelum nie ade jugak nak deactive account , tapi tak bertahan . HAHA .