About Me

My photo
I was born to crap something here, I just wanna write, describe, & publish on what I feel, conclude & believe. I have too much stories to tell about me, people around. I live as a normal person like others. This site is my opinions, my right. Sorry if there's contented hurtful msg

New Life New Phase New Story New Commitment

Almost 2 month satu perubahan yang berlaku dalam hidup aku ini. Sedar tak sedar begitu sekejap je aku tinggalkan zaman study Architecture dulu. Sekarang dah tiba masa untuk commitment dari segi kerja dan perubahan fasa baru dalam kehidupan. Semoga apa yang akan aku tempoh selama 2013 ini akan lebih dipermudahkan dan sentiasa mendapat rahmat daripadaNYA. InshaAllah. Mungkin aku sedang mencorakan masa depan aku. Semoga aku lebih kuat untuk face apa sahaja yang mendatang dalam tahun ini.

Ameen.
hazli hamdan.