About Me

My photo
I was born to crap something here, I just wanna write, describe, & publish on what I feel, conclude & believe. I have too much stories to tell about me, people around. I live as a normal person like others. This site is my opinions, my right. Sorry if there's contented hurtful msg

KOSONG

kenapa lately aku rase makin malas nak siapkan kerja. Bila dah sampai due date baru padan muke aku kelam kabut. Bila aku ade mase, aku macam amek entah tak endah aje. Bila aku dah takde masa macam sekarang nie, baru aku nak sedar. Aku pun tak paham apa yang dah jadi dengan aku sekarang nie. Aku dah hilang fokus, hilang segala-galanye. Mana pergi semangat aku sebelum ini, mana ? Ahhh ! syiall laa semua nie. Takkan aku nak hancurkan semuanya dalam sekelip mata, come on bro. kw dah part five dah pun, lagi satu semester aje dah nak habis. Rilexx laa der. Apa yang lu nak piker sangat. Fokus apa yang lu nak capai sebelum ini. Ingat itu aje. Mungkin memang susah nak terima bila apa yang lu impikan tak akan menjadi kenyataan. Tetapi, lu boleh berusaha lagi bro. Rilexx, Masa masa ade lagi. Berubahlah sebelum terlambat. InsyaAllah.