About Me

My photo
I was born to crap something here, I just wanna write, describe, & publish on what I feel, conclude & believe. I have too much stories to tell about me, people around. I live as a normal person like others. This site is my opinions, my right. Sorry if there's contented hurtful msg

ARCHITECTURE PART 5

Buat kali pertama aku kembali menulis blog yang macam apa dah nie. Pada mulanya memang dah tak nak jadi blogger dah, sejak fenomena Tasha Manshahar kembali nie, gwa macam nak kembali menulis pun ade nie. HAHA. Pertama sekali, sekarang gwa dah part 5 untuk Architecture nie, lagi satu tahun mahu habis. Tak sabar nak habis pun ade, Kalaw boleh nak kerja terus cari duit untuk menjana pendapatan sedikit. Oke . I hope so.

Buat masa sekarang ini, aku telah diberi amanah yang sangat berat oleh semua pihak, sampai aku sendiri pun tak taw yang aku boleh laksanakan / tidak. Sedar tak sedar sudah sampai ke penghujung semester jugak aku menempuh semua ini., Aku berharap dalam diri aku yang aku dapat laksanakan tanggungjawab / komitmen ini dengan baik. Ameen. Orang kata memang banyak bende yang kita akan tempuh selama memegang jawatan ini, tapi bagi aku, memang betul. Bukan mudah kita nak mengendalikan sesuatu organisasi yang besar, tambahan pula dengan bermacam-macam kerenah yang gwa nak kene layan, nak kene tempuh & nak kene paham, Akhirnya gwa berjaya jugak menempuh semua ini. Pada mulanya rasa hilang keyakinan diri pun ade untuk gwa teruskan ini, tetapi, berkat sokongan dari member-member gwa yang tidak putus-putus, yang selalu BBM gwa tanye macam mane keadaan gwa sekarang ini, yang selalu baca karangan gwa dalam BBM tuh, thanks you bro. You're a good listener. gwa betul-betul appreciated bro. Thanks sebab korang selalu ade bila aku perlukan korang.

Bukan senang kita nak puaskan hati semua orang kan? asalkan kita sudah buat yang terbaik, cukuplah.
Gwa harap gwa dapat teruskan perjuangan ini dengan baik, Good Luck untuk semua. Terima Kasih kerana memberi komitmen yang terbaik sepanjang semester ini yang akan berakhir kuang dari beberapa minggu ini.

HAZLI HAMDAN